Modeling - moja praca

Moja praca.

Coś czym się chcę podielić na tym blogu to doświadczenie i wrażenia z mojego hobby, które po czasie przemieniło się w pracę - modelingu

To zdjęcie jest jeszcze z początków :)

Aktualnie jestem już na etapie sesji komercyjnych/produktowych/ reklamowych.
Chcę Wam na tym blogu napisać rady ale również ostrzec przed niektórymi sytuacjami. 

Będą tu pojawiać się rezultaty moich sesji komercyjnych. 

Nigdy się nie zastanawiałam nad tym, że fajnie byłoby coś reklamować.
Po prostu kiedyś poszłam z koleżanką porobić jakieś fajne zdjęcia na fejsa.
Ona robiła dobre zdjęcia a ja z chęcią zapozowałam.
Ludzie zaczęli nas zaczepiać i podpytywać co to za sesja.
Dostałam nawet pytania o moje imię i nazwisko i o to, czy sesja pojawi się na jakimś blogu lub innym koncie.

                                                       Fot. Julia Siekańska- pierwszy Fotograf, który we mnie uwierzył 

Wtedypojawiła się myśł - może założyć bloga? Była nawet próba,
ale byłam początkująca nie miałam
za dużo do przekazania.
Nie miałam jeszcze wtedy za sobą styku z prawdziwymi sesjami komercyjnymi i nie wiedziałam z czym to się je.

Dzisiaj chcę tutaj opisać nie tylko tę pasję ale inną o której przekonacie się wkrótce.

Chcę Wam pokazać jak to się toczyło, że doszło do tego, że dzisiaj mam portfolio i na koncie umowy ze sklepem internetowym lub marką odzieżową itp

Może i Ty zastanawiałaś się kiedyś lub próbowałaś swoich sił w modelingu? 
Mam kilka rad, które mogą Ci pomóc rozwinąć skrzydla i ostrzec. 
Zapraszam do obserwowania dalszyych postów.

Komentarze

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :)

      To zapraaszam to obserwowania!

      Na pewno zajrzę do Ciebie :)

      Usuń
  2. Od 2016 r. jestem modelką Specto models i bardzo polubiłam tą pracę. Piękne zdjęcie :) Życzę szczęścia w modelingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co powiesz na wzajemną obserwacje? Ja już obserwuję :)

      Usuń
    2. Ooo to gratuluję ;) Ja kiedyś bardzo chciałam mieć kontrakt ale dzisiaj dziękuję, ze jednak tak się nie stało.

      Jestem freelancerem ;)

      Obserwuję ;)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Obserwuję i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekamy na dalsze posty! :) swietna stylizacja!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)

      Chętnie do Was zajrzę.

      Zapraszam do obserwacji

      Usuń
  5. Ładna stylizacja ;) mnie nigdy nie ciągnęło do modelingu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Zajrzałam do Ciebie

      Zapraszam do obserwacji ;)

      Usuń
  6. Thank You :)
    I'm following You :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam i życzę powodzenia w dalszym rozwoju :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing look!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią poczytam o Twoich doświadczeniach związanych z modelingiem :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do obserwacji, wpadnę do Ciebie na pewno ;)

      Usuń
  10. Z przyjemnością się dowiem więcej o Tobie :) czekamy!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam Paulina. Super się czyta i ogląda. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz