Otwarcie Kuferka od Drogerii Kosmyk

Na wstępie baardzo dziękuję Drogerii Kosmyk za uznanie i za cudowną nagrodę! 

Dzisiaj tak jak obiecałam pokażę Wam co znajdowało się w kuferku, ci którzy obserwują mnie na  Instagramie[klik] mogli widzieć filmik już jakiś czas temu z otwarcia kuferka :)
Jestem zachwycona!

Jeśli miałyście styk z którymkolwiek z tych kosmetyków to dajcie znać jak się sprawdzał, bo niektórych nie znam :) 




                                           GOLDEN ROSE - Liquid Matte Lipstick- nr 16



                                           YOPE - Naturalny żel pod prysznic-Dziurawiec




HOLIKA HOLIKA 99% ALOE  - nawilżający żel do ciała, 



                     TUTTI FRUTTI - Krem do dłoni i paznokci-soczyste nawilżenie dla suchych dłoni



                                                     BODY BOOM  -  Peeling kawowy 



BIELENDA - krem odżywczy z witaminą C - twarz i ciało


                                  
                                                                  TANGLE ANGEL

   
                            FITOMED - szampon ziołowy - do włosów suchych i normalnych 



SYLVECO -  brzozowa pomadka ochronna z betuliną



                                       VIANEK - krem do twarzy na dzień do cery tłustej
                                                   z ekstraktem z koniczyny czerwonej



                                                                    
                                       MAKEUP REVOLUTION - róż do policzków





DAIRY FUN - kule do kąpieli




            TOŁPA - odżywcze mleczko wygładzające, regeneruje i odzywia, przywraca gładkość





                                            TONY MOLY - nawilżająca maska do twarzy 






Pomadek z Golden Rose mam całą masę ich w domu. Uwielbiam!
Fitomed - polecam bardzo kremy do twarzy, używam i są świetne, całkowicie naturalne. Używałam również kremu na trądzik numer 12. Dla osób, które męczą się i walczą z trądzikiem jak najbardziej mogę polecić. Mam bardzo wymagającą skórę i niewiele rzeczy mi pomaga.
Szampon otworzyłam niedawno i jest dla moich suchych włosów rewelacyjny. Nawilża je i nie stają się po nim przesuszone. Niektóre szampony dają tylko chwilowy efekt nawilżenia. Z tym jednak tak nie jest.
Holika Holika i Body Boom - akurat te dwa produkty od tych firm bardzo chciałam przetestować i zawsze mnie kusiło żeby je kupić.
Makeup Revolution - uwielbiam tę firmę, mam od nich dwie paletki cieni i rozświetlacz. Te kosmetykami absolutnie są dla mnie moimi ulubionymi. Cieszę się z różu chociaż nigdy nie używam bo zawsze uważałam że mam zbyt ciemną karnację do takich rzeczy. Poza tym nie umiem go nakładać ale chyba czas się nauczyć.
Tony Moly też jestem bardzo ciekawa, nie miałam okazji jeszcze używać maseczek koreańskich.
Tołpa  - bardzo miłe dla ciała mleczko odżywcze. Nie zostawia uczucia lepkości a bardzo mocno nawilża.


Czekam na Wasze komentarze, jeśli używałyście któregokolwiek z produktów!
A już za niedługo kolejny post o moich ostatnich sesjach zdjęciowych.

Komentarze

  1. Serduszkowe rozświetlacze to moje odkrycie roku 2017 są genialne róży nie miałem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja własnie tez nie :D W ogóle nie umiem posługiwać się różem

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. niczego nie używałam, ale większość jest na mojej liście do kupienia już od dłuższego czasu :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz