Dreams'bazaar - współpraca

Trochę mnie tu nie było ale to znaczy, że coś się działo! 


Przedstawiam Wam firmę odzieżową Dreams'bazaar, z którą miałam okazję niedawno współpracować!

Polska firma, bardzo dobre wykonanie i materiał. Współpracowałam bezpośrednio z właścicielką i osobą wykonującą ciuszki w jednej osobie.

Oczywiście oprócz pozowania miałam okazję porozmawiać, trochę się dowiedzieć jak ciuszki są robione i je podotykać.

I jak?

Ciuszki zrobione z ogromną starannością i pomysłem.
Przyznaję, że wszystko jest bardzo dokładnie uszyte i z bardzo dobrego materiału co jest absolutnie ważną kwestią.  Jestem też szczęśliwą posiadaczką spódniczki (fuksja, ostatnie zdjęcie), która została zrobiona dla mnie na miarę. Taka niewymiarowa jestem ;)
Ogromnym plusem jest też  to, że jeśli jesteście niewymiarowe tak jak ja  to rzecz zostanie uszyta na Waszą miarę.
Podziwiam ogrom pracy, który jest wkładany w każdą rzecz, bo to naprawdę widać w wykonaniu i czuć w dotyku. Polecam! :)

Zapraszam Was na:

Dreamsbazaar Facebook

Dreams'bazaar shop

Poniżej efekty naszej współpracy
Ubrania: Dreams'bazaar
    Fot: Jarek Grabek ("Jarek Grabek Fotografie")
     Modelka: Paulina Łapińska























Niedługo całkowicie inny projekt :) 



Ps. Dziękuję za świetną współpracę oraz za śliczną spódniczkę

Komentarze

  1. Koszula i żółte spodnie *.*
    MEEEGA to wygląda!

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz świetną figurę *_*
    Przepiękne zdjęcia! Niebieska sukienka - cudo *^*
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post! Photos are amaizing!
    Hope you'll leave a comment here and click on link :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są bardzo piękne :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz